همکاری با ما
از کلیه متخصصین و افراد نخبه در حوزه برنامه نویسی و نرم افزارهای تحت وب و یا هر تخصصی که فکرمیکنید میتوانیم با یکدیگر همکاری داشته باشیم دعوت می شود در صورت تمایل، رزومه کاری خود را تهیه نموده و به آدرس پستی این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید ارسال نمایید.
این شرکت آمادگی همکاری به صورت تمام وقت یا پروژه ای را با افراد منتخب دارد.
کسانی که مایل به کار در داتیس سیستم هرمزگان هستند، باید شرایط زیر را دار باشند:
- روحیه کار تیمی
- اشتیاق و علاقه به کار و لذت بردن از کار
- پویایی و تلاش پیوسته برای رشد توانایی ها و استعدادهای فردی
- تعهد به اصول اخلاقی مانند راست گویی، امانت داری، داشتن حس احترام قلبی و ابراز احترام در عمل نسبت به دیگران
کارشناس فروش و بازاریابی
شرح شغل و مسئولیتها
کارشناس فروش و بازاریابی در شرکت داتیس سیستم کسی است که بایداز طریق تعامل با مشتریان شرکت به شناسایی نیازها و مشکلات موجود بپردازد و پاسخگوی سوالات مشتریان باشد. نسبت به محیط بازار دارای حساسیت بالایی باشد و با توجه به تحلیل های به دست آمده از بازار در جهت تعمیم اصول کلی به مسائل خاص و کاربردی ساختن تئوری ها تلاش نماید.
شرح وظايف
- برقراری ارتباطات خوب با مشتریان و جذب مشتریان از طریق معرفی و ارائه محصولات و خدمات شرکت
- پاسخ گويي به سوالات مشتريان در رابطه با تجارت الکترونيکي، محصولات و خدمات شرکت
- ارتباط با مشتریان جهت شناسایی نیازها و مشکلات آن ها
- حفظ ارتباط با مشتریان قدیم و انتقال درست و دقیق درخواستها و نیازهای آنها به شرکت
- مطالعه، بررسي، تهيه و تنظيم طرحهاي لازم به منظور ارائه به مشتريان
- انجام تحقیقات بازاریابی و تحلیل اطلاعات بازار و رقبا
- مطالعه، بررسي و ارائه راهکارهاي مناسب براي تبليغات محصولات و خدمات
- جمع آوری داده و تحلیل داده ها جهت شناسايي بازارهاي مناسب براي ارائه محصولات و خدمات
- تهيه اطلاعات لازم جهت اطلاعرساني و توسعه فرهنگ تجارت الکترونيک
- مشارکت فعال در فعالیت های تیمی
مهارتهای عمومی
- روحيه فعال و با اعتماد به نفس و انگيزه بالا
- مسئولیتپذیری بالا
- ذهن خلاق، ساختار يافته و هدف گرا
- مهارت هاي قوي ارتباطي، ارائه و مذاكره
- یادگیری فعال
- مهارت های کار تیمی
مهارتهای تخصصی
- فروش و بازاریابی : شناخت اصول و روشهای تهیه و اجرای برنامه بازارایابی
- آشنایی با مفاهیم بازاریابی اینترنتی، E-mail Marketing و تبلیغات
- آشنایی با مفاهیمLanding Page و Customer Tracking
- دانش کافی نسبت به اصول و ابزارهاي بازاريابي و IMC
- دانش زبان انگليسي و مهارت هاي پايه كامپيوتري (ICDL)
- آشنایی با حوزه ی تجارت الکترونیک